torek, 01. september 2015

Karavanški tris - Begunjščica, Vrtača in Stol

 Pogled iz Begunjščice proti Stolu (levica) in Vrtači (desnica)...

Zbudil sem se ves polomljen. Po dnevih teka, veslanja, plavanja in večernega plezanja na stenci sem bil po predhodni dokaj slabi rekreacijski vnemi že dodobra utrujen. A za dveh mesecih po poškodbi sem imel v planu ali maraton, ali malo daljše hribe. Da vidim če bom 1.oktobra lahko na Jungle marathonu delal družbo prijatelju Mateju. Tak trening, na katerega se res težko spraviš (ko bi raje počival cel dan), pa je ravno najboljši za ultramaratone. V igri je psiha. In nekako mi je uspelo. Izhodišče je bila Draga, čez Prevalo, po kalvariji na Begunjščico, in nje do Zelenice in na Vrtačo, nato še na Stol. Ponavadi sem tako turo zaključil v Završnci. Tokrat pa sem prvič moral še nazaj do Drage. Ni bilo hujšega. Hrbet se ni oglašal. Samo nogice so majčeno izmučene :) Garmin je izračunal 32 kilometrov in precej višincev.

 Begunjščica


Vrtača

 In Stol


Da je hrbet v dobrem stanju pa dokazuje tudi zmožnost uživantskega teka po melišču. Ja doktor je imel prav, da septembra lahko zaključim z bolniško :)




Ni komentarjev: