četrtek, 12. marec 2015

Stoja



Med današnjim sproščujočim tekom po javorniški planini me je prijelo narediti stojo. In sem jo :) Zakaj imam to preprosto prvino tako rad? Hmmmm.... Ker premeša kri, jo pošlje več v možgane, te predrami, omogoči da svet vidiš iz druge perspektive. Za dobro izvedbo pa je potrebna koncentracija, nekaj moči in dobra volja. Sam jo izvajam dokaj redno (2 do 4x na teden), preprosto zato, ker mi paše. Začnete lahko s svečo, potem preidete na sojo na glavi nato na stojo na rokah od steni. Par minut na dan, za predramitev :)

Malo sem pobrskal po arhivu in našel nekaj mojih izvedb :)
Nad Chamonixom, v Franciji:


Bale in tekaške smuči...
 
Na bradlji:

V Vancouvru, Kanadi:

Na Kredarici:

 Kanada drugič:

In Kanada tretjič 

Na Portugalskem:

V Vietnamu:

V Vietnamski jami:

Ni komentarjev: