četrtek, 19. marec 2015

Pot miroljubnega bojevnika

Ko grem v knjižnico ponavadi pustim, da me knjiga "pokliče". Ta mi je pomignila takoj ob vstopu. In hvaležen sem ji. Govori o študentu, ki je odličen gimnastičar, odličen v marsičem. A ne počuti se izpolnjenega. Po srečanju s posebnim učiteljem se mu življenje zarola v povsem druge razsežnosti. O knjigi so posneli tudi film, ki si ga sicer še nisem ogledal - Peaceful Warrior.
 Dober povzetek o filmu oz knjigi je napisano tukaj



Nekaj vrstic iz knjige:
...Smrt ni žalostna. Žalostno je to, da večina ljudi sploh ne živi....

Bil sem - ali pa sem se delal da sem brezvoljen, Sokrat (učitelj) pa me je nenadoma prijel in stresel. "Prebudi se! Če bi vedel da si na smrt bolan - ko bi ti ostalo samo še malo časa za življenje -, ali bi spustil tudi to malo? No, povem ti, dragi moj, ti si na smrt bolan. Ta bolezen se imenuje rojstvo. Ostalo ti se samo še nekaj le življenja. Vsem nam je ostalo samo še nekaj let življenja. Torej, bodi srečen zdaj, brez posebnega razloga, ali pa nikoli ne boš"

1 komentar:

ANDREJA pravi ...

Miha, ti mi pa večkrat ponudiš v branje kaj dobrega. Bom še jaz tebi; knjiga Z roba smrti v pravi jaz. Tudi to je literatura, ki ti pomaga osmisliti bivanje v tem življenju.