sreda, 11. marec 2015

Kokice

Danes ob 20:30 na RTV slo 2, film Krog.
Tudi na spletu - link levo zgoraj :)

7 komentarjev:

bojan pravi ...

Ejga Miha, vsaka čast! Ruth te spremlja tam od zgoraj in je ponosna nate!!Takih družin, kot ste Podgorniki ne poznam.Res ste carji!!
Bojan

Sarči pravi ...

Miha vse čestitke, včeraj sem se zjokala k sem gledala film. Tvojo mami sem imela srečo spoznati v živo, res ste nekaj posebnega. Sama sem bila stara enako kot Pia ko sem izgubila očeta. Hvala za vse zapise na blogu, ki jih deliš z nami.

Sara

Anya pravi ...

Že spremljanje zapisov na blogu med spartatlonom je bilo navdihujoče, sedaj pa še ta živa slika...noro! Življenska moč in motivacija ujeta na trak. Lep preplet izkušnje tvoje mame in tebe, treba je borbati do konca, pri športu in v življenju. Super dokumentarec.

nataška pravi ...

Izjemno!

Jelka P pravi ...

Izjemen dokumentarec,tudi pri meni ni šlo brez solz.

Miha Podgornik pravi ...

Hvala hvala :) pašejo tako pozitivni odzivi

oli pravi ...

Bilo je lepo, polno spominov.
Hvala Miha in srečno!!