nedelja, 26. oktober 2014

Rojstvo dneva



Priznam, ponavadi jih prespim. A danes ne. Po dolgem času sem se napotil v hribe že v temi. Izkoristil sem prilagoditev še na staro uro, ter nočitev na Rudnem polju. Tako sem bil uro po tem ko sem si pomel oči že na vrhu Viševnika, ob 7ih, pred zajtrkom pa nazaj.

Zvezde so se počasi umikale kipeči rdečini.



Kot kaže je v dolini morje megle.


Še pogled proti Triglavu
Slikovno manjka ravno preboj žareče krogle na obzorje (par minutk pred vzhodom mi je crknila baterija na fotoapratu, moji Nokii pa je po stoterih padcih dokončno shodil ekran... na žalost) Znak za to, da vpijam rojstvo brez tehnologije. Še toliko lepše. Kljub mrazu in praznemu želodčku me je grelo in hranilo nekaj posebnega.


Na vrhu nisem bil sam. Še dva Radovljičana sta bila željna jutranje-gorskih lepot.

 Na smučišču se je baterija ogrela ravno še za zadnjo spodnjo sliko :)

Glasbena podlaga:

Ni komentarjev: