sreda, 15. januar 2014

Spartathlon 2014


Danes se odprejo prijave za 246 kilometrski grški tek... Spartathlon... Kar nekaj odrekanja in truda je bilo potrebnega, da sem navkljub pomanjkljivi telesni pripravljenosti uspel opraviti normo (210km v 24 urah). A danes vseeno oklevam s prijavo. Zakaj? Ja, razlog tiči v nesreči iz prejšnjega tedna. Pri turnem smučanju (oz. bordanju) sem bil nepazljiv, malomaren oziroma prepogumen. Ker sem nekakšen adrenalinski odvisnež, sem po krajši "abstinenci" moral izkoristiti sijajne razmere. Tolažim se, da bi se lahko v slabšem primeru namesto kolena razbila nezaščitena glava... (ja, svetujem uporabo čelade, še iz tako majhnega kucelna). Po 8ih dneh je koleno še vedno povsem nefunkcionalno. Omogočen mi je upogib za cca 20 stopinj, nato pa boli boli. Moja hoja izgleda, kot bi imel leseno nogo. Počakal bom še nekaj dni, da izvem kaj je s kolenom v resnici narobe in upal da bo ostalo še kakšno prosto mesto za tek, ki si ga srčno želim preteči (po svojih najboljših močeh). Na srečo je časa za rehabilitacijo še kar precej, a vseeno, poškodbe meniskusa niso ravno prijateljice ultramaratoncev...




Nekako čutim da mi bo navkljub začetnim težavam uspelo. Če ne drugače pa po eni nogi ;) Kjer je volja je MOČ!

4 komentarji:

Tanja13 pravi ...

Miha,drzim pesti, da bo koleno bolje in da se ti uresnici zelja o Spartatlonu! SRECNO!

Tanja13 pravi ...

Miha,drzim pesti, da bo koleno bolje in da se ti uresnici zelja o Spartatlonu! SRECNO!

Anonimni pravi ...

Joj,upam da ti uspe
objem

Jelka P pravi ...

Pesti za zdravje in upeh!