ponedeljek, 07. oktober 2013

24ur, 24 let in 210 kilometrov



Še nekaj besed iz moje strani. Vidim da je bila moja spremljevalna ekipa zelo pridna tudi pri obveščanju širne množice :) naj se kot prvo zahvalim moji ekipici, brez katere bi bilo vse skupaj mnogo mnogo težje! Glede na to, da sem se zelo na hitro odločil za nastop na tem tekmovanju, s katerim sem si zgolj želel ujeti normo za grški Spartathlon (246km), sem z rezultatom več kot zadovoljen. Izgleda je bilo pretčenih 540km (v večini po asfaltu) v zadnjih 6 tednih dovolj. A telo mi danes pravi, da vsekakor ni bilo dovolj! Takega mišičnega vnetja ne pomnim, komaj se premikam... Par dni in bo bolje. Sicer mi je sama tekma minila kar hitro ( v primerjavi z gorskimi 121km). Najbolj me je motil kar močan veter, ki je celo tekmo polovico kroga pihal v prsi... Povsem dovolj da bi človek lahko kajtal (jaz pa sem se sukal v tem začaranem dvokiometrskem krogu).

 celih 24 ur sem imel na volj odlično oskrbo..

Prehodil nisem niti metra. Faza leta - obvezna.



 Hepi hepi :)

 Da smo se znašli na cesti nam je pomagal Here Drive. Karte vseh držav si z enim klikom brezplačno naložiš doma. Nato pa samo še voziš. In res deluje.


Danes pa kraljevska večerja :) hvala ati

1 komentar:

Neza pravi ...

Čestitke,
vse najboljše,
pa še želja, da bo tudi 240 (+6) km šlo ravno tako dobro!

Lp,
ena druga Neža