torek, 24. september 2013

Ko se ti zvrti od...

 
V življenju se mi je že od marsičesa vrtelo v glavi. Kot otroku se mi je že po 4ih prevalih rolalo za znoret. Danes se mi je začuda vrtelo od teka po štadionskem krogu (btw 400m). V štirih urah in 15' sem jih naklepal 115 (glede na to da sem tekel po drugi liniji je garmin pokazal 47,6km (plus nevštetih 4km ogrevanja do samega štadiona)). Zakaj taka norost? Zakaj ne v naravo, ali vsaj do Kranja in nazaj? ZATO! 5. in 6. oktobra imam v Beogradu namen preteči vsaj 90 dvokilometrskih krogov v enem dnevu (natančneje 24 ur, oziroma 1440 minut). Stvar je taka, da je takšno tekmovanje nekaj posebnega, saj ti cilja ne predstavlja neka razdalja temveč čas. Povesem nekaj drugega, hitenje ne omogoči prejšnje dosege ciljne črte, omogoča pa več poti. Danes sem imel med tekom za razmišljanje časa na pretek in sem potegnil princip takšnega teka s principom ŽIVLJENJA. Tudi to je omejeno s časom, ne s kilometri in dejanji. Vsak dobi določeno enot časa, ki pa ga izrabi kot se za gre (v 24 urah preteče 300km), ali pa z njim opravlja ležerno (v 24 urah preteče cca 100km). Tako gre to. Zato izkoristimo dane ure in minute, saj na žalost nihče ne ve koliko teh nam je bilo ob rojstvu zapisanih na mrtvaški list. Sedaj pa držim pesti za našo Nežo, saj bo v družino zelo kmalu "prinesla novo Življenje"...

 povezava do podatkov



2 komentarja:

Evelina pravi ...

Vsak dobi določeno enot časa ... Ja, tudi sama vidim življenje tako. Kako ga izkoristimo je pa odvisno od vsakega posameznika. Vidim, da gre to tebi dobro od rok in nog :) Naj bodo tvoje enote čimbolje izkoriščene in ustvarjalne še naprej. Srečno v Beogradu!

Evelina

mojcej akvarijska pravi ...

A nisi nič obrnil smeri? Si vse kroge tekel v eno?