petek, 19. julij 2013

Paklenica




Bratec, Neža in Martin (včasih Franček), so me povabili, da se jim za tri dni pridružim na dopustu v Paklenici. Včasih sva tja dol z bratcem zahajala pogosto (on še vedno), zato je bilo po dolgem času sila prijetno poplezavati po čvrstem apnencu. Tokrat sem s sabo pritovoril še kajt (celo nekaj uporabnega vetriča je prihrumelo iz velebitskega gorovja). Vse bi bilo čudovito, če čebula nebi bila bula, in jaz štorast kramp. Nekaj utrinkov:

 Bratec je v vetrikali povsem domač


Jaz pa sem vesel vsakega drevesa, ki olajša pot navzgor.

 Zame je bila 300 meterska, zahtevna smer na Aničo kuk, kar precej težavna (6c+)

 Druga dan pa zopet pre pretegovanje








 Tudi bratec je bil navdušen nad silo vetra

3 komentarji:

simi82 pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
simi82 pravi ...

Oooo a jaz prav vidim,da boš kmalu stric postal??:-) kako lepa je Neža s trebuščkom:-))

Jelka P pravi ...

Tako bogata so vaša druženja!Lepe fotografije,lepa nosečnica,prisrčen kuža Franček.Vse dobro vam želim!