četrtek, 25. april 2013

Severno morje


No pa sem nazaj, z namenom širjenja športnega duha med vse bolj lene, hiteče in zaležane ljudi. Kajtanje je šport primeren tako za mladce kot za starce, za bolj lene tipe, ali pa razigrane, moške in ženske, je varen, je lahko tudi nevaren. Za vsakega se najde kaj. Takole je bilo včeraj v Zandvoortu na severu nizozemske...












Matej je na Nizozemskem prvič v roke prijel kajt in že se je vozil. In to po valovih. Bravo







Leta 2008 sva šla z mami na nizozemsko obiskat nekaj cvetličnih sejmov in se ovezno odpeljala tudi na severno morje....
 Spala sva kar v kombiju, jedla tudi... Preprosto je najboljše...

3 komentarji:

andreja pravi ...

Miha, ves čas sem spremljala Ruthin blog, zdaj sem pa začela brat tvojega. V tvojem blogu čutim del Ruth,pomešano s tvojo igrivostjo, zato upam, da ga boš še dolgo pisal.

Jelka P pravi ...

Miha,jaz še vedno vsak dan odpiram blog tvoje mami Ruth,berem tudi tvoj blog in blog Pie.Lepa hvala,za delitev za katero upam tudi jaz,da bo še dolgo.

Ivana pravi ...

Obožujem morje !!
apartma tik ob morju