četrtek, 04. april 2013

Plantarni fasciitis

Vnetje tetive stopalnega loka... Upam da poškodbo čimprej saniram. Če ima kdo kakšne nasvete...
Žalosten sem...

5 komentarjev:

paradajz pravi ...

Tudi žalostna, ker imam enako težavo.
Takoj ortopedske vložke v vse čevlje, nič več bosih nog in vaje - prsti, pete.
Je bolje, ne pa popolnoma.
Počasi gre nazaj. Lp, andreja

Darja Zevnik pravi ...

Kakšni vložki pa so primerni?

Čimorejšnje okrevanje!!! Meni po 10 mesecih in kar nekaj terapijah ni uspelo! :(

mojcej akvarijska pravi ...

Uf, zoprno!
Poglej na tekaški forum, tam sigurno mrgoli nasvetov!
Pa srečno!!!

mojcej akvarijska pravi ...

http://blog.altrazerodrop.com/injuries/plantar-fasciitis/
to mi je danes slučajno uletelo na FB

paradajz pravi ...

Aja,
blaženje bolečin z ledom - krio masaža.
Poleg vsega že navedeega.
Jaz zaenkrat ledu ne uporabljam več.
Vse ostalo pa še vedno.
Lp, andreja