petek, 22. marec 2013

Vogel, Rodica, Raškovec


Matevž, bodoči gorski vodnik, me je povabil na predizpitno turnosmučarsko turo (mimogrede, šolanje za gorske vodnike traja štiri leta). Na Vogel sva se pripeljala z gondolo, nato pa nadaljevala pot na Rodico. Po odlični smuki, sva se povzpela še na Raškovec. Ura je povedala da sva naredila 18,5 kilometrov, 1.137 m vzpona in 2.112 m spusta. Bila je ena izmed mojih najboljših turnih smuk do sedaj... Na žalost sem pametno pozabil spominsko kartico od fotoapara v računalniku. Tako je bilo na voljo le 30 posnetkov (tako kot v dobrih starih časih z enim foto filmom). Udobno se naslonite, nekajkrat globoko vzihnite in uživajte ;)




 Julijci so letos lepo "zaliti"



 Matevž mi je pokazal kako se preverja nevarnost za snežne plazove. En meter globoko, 90x 30, zarežeš, plasti, udarci z zapestjem, udarci s komolcem, udarci iz rame. Manj kot 20 udarcev je nevarno... Drugič ko ne pozabim dokumentiram  še s filmom...


Ubirala sva najlepše in najvarnejše poti. Matevž obvlada!

 Samo dve uri do Ruth. Res si blizu mami <3


 Pučen sem bil o vseh vrhovih. Vseh še ne znam na pamet... (na vrhu Rodice)


 Smuka je bila sanjska... Seveda sva bila edina smučarja v tem prekrasnem dnevu.





 Vrh Raškovca (velikega)
 Nina mi je seveda naredila odlične sendviče :)

                                              Počutiš se majhnega....



Ni komentarjev: