nedelja, 24. marec 2013

Stol

Po 20.12.2012, ko sem nazadnje odšel na "hišno goro" Stol, z mami in Dikijem, sva včeraj gor odšla sama. A nekako sem čutil da si z nama...(presodite sami)... Bil je čaroben, magičen dan. Pričakoval sem meglen vetroven dan, dobil pa sončen, pravljičen, nepozaben dan... Vem da nipametno hoditi v hribe sam, a včeraj je bilo vredno. Mimogrede sem iz Završnice do vrha Stola podrl svoj časovni rekord 2:22 (seveda s kar lepo obteženim nahrbtnikom). Vzpona je bilo dobrih 1500 metrov. Super trening, super smuka, vriskal sem na vsakem zavoju :)

  
.....pogrešamo teee....

 
 Do Valvazorja sem ga rajžnil po za sankače zratrakirani cesti...

 Pri nekoč mogočnem posušenem drevesu sva vstopila v meglo...

 A pri plazu že izstopila iz nje.

 Pomahala sva proti Kredarici...

 Sonce, ja, to sonce


 Veselje










 Mogoče res ni bila najboljša pojedina, a vseeno vse najboljše ati! Bomo zmogli, bomo ja


Ni komentarjev: