petek, 29. marec 2013

Recept



Na internetu sem iskal recept za dobre energijske ploščice, a sem obupal. Na pult sem vrgel kar se mi je zdelo primernega (vse tudi stehtal, da bodo možne ponovitve), spustil čez sokovnik, razmazal na pekaču in pekel nekaj minut. Zanimivo, da je stvar celo okusna :) Odlična energija za vzdržljivostni trening... Zdej pa samo še gas!

Energetske ploščice ala Mihči:

2 banani
55 g indijskih oreščkov
70 g rozin
70 g suhih marelic
15 g kokosove maščobe
60 g kokosove moke
100 g ovsenih kosmičev
sok ene pomaranče (manjše)
čajna žlička mace (zvrhana)
4 čajne žličke konopljinih proteinov
1 žlička medu












3 komentarji:

simi82 pravi ...

Super,bom tudi sama poskusila. Upam,da ratajo:-) Lep pozdrav vsem. Simona

Sergej pravi ...

Količina je kar velika, koliko časa pa je zadeva obstojna/užitna? Ali če vprašam drugače so se ti kaj skisale/postale žerke?

Miha Podgornik pravi ...

Velika? Ker sem bil v tem času kar precej aktiven, sem jih zmazal prej kot v 10 dneh in so imele takrat povsem enak okus kot na začetku... ČE pa želite podaljšati obstojnost jih zapecite na več stopinjah, dalj časa... :) lp