ponedeljek, 11. marec 2013

Oj, oj


Privid?

7 komentarjev:

simonpikacerne pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
simonpikacerne pravi ...

Glih zdej sem se spomnil, da že dolg :-P nisi nič objavil. PS: sem še enkrat pogledal sliko, videl, da prav vidim, pa rajši zbrisal prejšnjo objavo.

Anonimni pravi ...

Kje, kdaj, kdo??? Ne morem verjet....res neverjetno.

Anonimni pravi ...

Je mogoče?Ni mi jasno...res privid. Jelka

Anonimni pravi ...

Miha, a lahko poveš kaj več. Kar srh me spreletava. Od kje in od kdaj so te fotke? Če je to res, me živ bog več ne prepriča v drugačno mišljenje. Tole namreč ni prva takšna stvar, ki sem jo videla tekom tega življenja na Zemlji.

mihovc pravi ...

Nene, slika je stara kakšno leto :( Na žalost....

Anonimni pravi ...

Jaz sem mislila, da se je 'včeraj' pred oknom sklonila podobna ženska ....in ta odsev v šipi res vzbudi noro upanje, srečo...

Uf ja, brez panike. Kolikokrat se je že zgodilo - zagledaš človeka, laufaš za njim, misleč, da je TAPRAVI. Ko ga dohitiš, potapkaš, ko se obrne - spoznaš zmoto in se vljudno opravičiš.
In ves prazen obstojiš!

Ti Mihovc si pa takooooo krasen dečko! Pri nas te res občudujemo.