sreda, 20. marec 2013

Naj se trening začne


Ati in Nina sta mi priskrbela novo "uro",  Garmin Forerunner 110 ki pa je vse prej kot navadna ura. No, za današnje čase ni nič posebnega, pred desetletjem pa bi rekel da je znanstvena fantastika. Ima vgrajen dokaj natančni GPS sprejemnik, in merilec srčnega utripa. Tako lahko vzdržljivostni športnik prejema kvalitetne povratne informacije o trenažnem procesu, že med samim trenigom, še več pa po njem, ko opravi analizo. Tako sem že po današnjem 18km dolgem teku ugotovil svoj aerobni prag (142 - 144 udarcev na minuto, kar mi omogoča po ravnini konstanten tek s hitrostjo 12km/h oziroma 5min/kilometer (z nekaj kilogramskim nahrbtnikom)). Zadeva je super tudi zaradi prikaza opravljene poti na zemljevidu. Tako novodobni tekmovalci ne bodo mogli več hvatati krivin in ubirati bljižnic. Spodaj je prikaz današnje vadbe. Edino kar me v mojem primeru moti je avtonomija baterije pri uporabi GPS - 8ur. kar za kakšen podvig verjetno ne bo dovolj. Ipak pa vsega ne mislim memorirati, samo ob posebnih priložnostih, za veliko noč naprimer...

DETAJLI - KLIKNI









 

Hvala tudi bratcu za odlične Mule bare. Tudi čez rok uporabe so slastni


Ni komentarjev: