četrtek, 07. marec 2013

Domotožje




 Ponavadi ga nimam. Brez problema sem od doma več tednov. Na čase me pa prime, sploh po takih težkih dneh kot je današnji. Najbolje da grem spat.... Pri nas je že polnoč...

 Mami pogrešam te!

Nikca, pogrešam te <3 p="">
 Ati, pogrešam te!

Piki, pogrešam te!

Bratec, pogrešam te!



8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mihovc...(oprost če ti smem tko reč)....Ne poznava se osebno,a vem,kako t je...k se usega nabere in k maš usega poun kufr....Lej...drž se,zate,za Piki,za ATIJA...za Nikco...za bratca.....MAMI pa.....mam to srečo da sem jo "poznal"...in "dala" mi je veliko....pa ne le men...in upam,da se srečava nekje nekoč...Lepe sanje...zvezda tam zgoraj pa ti pomežikne....veš katera?:)

Anonimni pravi ...

To, da jih veliko pogrešaš pomeni tudi to, da jih veliko imaš! Samo mami, ja, mami je s tabo v drugi dimenziji. Tudi jaz pogrešam svojo. Ob lepih rečeh, ki se mi zgodijo, ob pomembnih, da bi bila ponosna name, zdaj si želim, da bi videla mojega sina... Nisi sam. Ja, dejansko sta pomembni samo ljubezen in družina. Bodi fajn.

Anonimni pravi ...

Nisem še srečala tako bogate in ljubezni polne družine kot ste Vi Podgornikovi. Vem Miha tam daleč si nekje in razumem te da pogrešaš vsakega posebej. Nisi sam s tabo smo vsi in tudi mi te pogrešamo. želim ti lahko noč pa še kaj javi se nam!!!

Anonimni pravi ...

Dragi Miha
Kako ne bi pogrešal Tvojih , ko pa ste tako lepo povezana družina . To je nekaj najlepšega , da imaš možnost imeti rad , s tem tudi pride domotožje in veselje ob snidenju. Mami bo pa tako vedno ob Vas , polna energije se potepa med enim in drugim krajem in Vas spremlja , občuduje , varuje
Kot nam je vsem dajala moč,,vzgled, da se da , če se le hoče - tako Vi kot velik del nje , najdite moč in črpajte to ljubezen od Nje , za Njo , ker vem da to Vidi , občuti , zazna in je ponosna na vse Vas
Srečno pot nazaj k Tvojim - pa še na veliiiik zanimivih fotk- res imaš "feeling" ujeti zanimive utrinke narave , pa super zreli komentarji - glede Sočija - res bi jih človek ( te novodobne bogataše)- nekam poslal, ko mislijo le na svoje koristi in denar - na splošno olimpijske vasi , ko se končajo tekme , na žalost v večini primeerov samevajo, propadajo in niso ne v ponos , še manj v uporabo tamkajšnjim prebivalcem
Velikk objem vsem Vam in drž'se

Anonimni pravi ...

Miha, dokler po svetu hodite takšni ljudje, kot si ti, me ni strah za moje otroke. Sem bila na čase že obupana, da se je vse skupaj začelo vrteti v napačno smer.
Presneto dobro te razumem, kako je včasih težko, takole daleč od svojih ljubih, a zdaj imamo vsaj Skype, 10 let nazaj smo pa le denarce šteli za vsako minuto pogovora. A je bilo vedno tako lepo, ko smo se zopet srečali. Ni dano vsakemu občutiti življenja tako globoko, kot ga občutiš ti, a to je velika sreča, ki pa zaradi intenzivnosti včasih tudi tako zelo boli.
Miha, ker sem na nek način del ”cirkusa”, v katerega si upet tudi ti, se prav veselim, če bo moj otrok lahko nekoč sodeloval in preživljal čas v družbi človeka, kot si ti. Človeka, ki zna videti in občutiti ŽIVLJENJE, ki nam ga ponuja narava in ne zgolj materialne dobrine.
Te dni ravno prebiram knjigo ”Potovaje duš” in bi ti jo predlagala za branje. Morda ti bo olajšala izguba ljube Ruth, tvoje mamice, ženske, ki je tudi meni dala ogromno in jo čutim ob sebi prav vsak dan, ko pogledam skozi okno med svoje rožice. Resnično verjamem, da je stalno prisotna, ob vas pa sploh. Vsekakor se bosta še srečala, sedaj pa nekako pazi nate iz drugih svetov.
Bodi dobro, naj ti čas hitro mine tam daleč, kmalu pa pride april, mesec brez odhodov od doma.

Anonimni pravi ...

Tako lepo in čustveno napisano,saj pravim ste ena krasna družina.Tvojo mami Ruth pogrešam tudi jaz,pa čeprav se ne poznamo se me je močno dotaknilo.Razumem te in ti želim naj ti čas hitro mine.Bodi dobro Miha. Jelka

Anonimni pravi ...

Miha, domotožje je ena čudna reč, ki se ti pojavlja, če imaš doma veliko ljubečih in toplih ljudi, ki tudi mislijo nate in te pogrešajo. Včasih pač pride trenutek, ko bi spakiral in se vrnil domov, kajne. Takrat pomisli na Ruth, ki je še vedno s tabo in jo v mislih močno objemi - pomagalo bo. Seveda naj bo objemov zvrhano mero tudi za Nikco, Pikico, bratca in atija. Drži se, saj čas hitro, prehitro mineva...

Anonimni pravi ...

Miha,če imaš nekoga in svoje neskončno rad,jih vedno pogrešaš.

Ljubezen je velika dolga nit družine,vaša in tvoja prava.

Naj bo to moj topel objem kot vse vaše fotografije.

Drži se , bo pomlad in hajd domov v objem. :)