torek, 08. januar 2013

Jungle Ruth

Zakaj se zgodba konča tako nesrečno, kje je glavna igralka? kje je moja mati? Je res ni več? Nekje je zagotovo, teče in se smeji :)



Če kdo želi torrent ali dvd verjetno ve kje me najde...
Lep dan

10 komentarjev:

Dajana pravi ...

Tvoja mama je tukaj, pri tebi, pri vseh vas, ki vas neskončno ljubi, le vi ne verjamete, da je tu, ker je ne morete videti. Daje vam znake, a ne verjamete, da je od nje. Če hočete z njo vzpostaviti kontakt preko medija, priporočam Cristy Žmahar. Njena spletna stran: http://www.potovanjeduse.si/

lp Dajana

Anonimni pravi ...

Noro, sploh zadnjih 12 dni sem odvisna od vašega bloga.Vsako jutro, vsak večer, začnem, zaključim z vami. Daje, dajete mi dodatno motivacijo, ljubezen,... Osnova za razvoj posameznika je toplo gnezdo, družina!
Vse to smo imeli.Izguba - nekateri smo to že dojeli, sprejeli.Moj občutek, stik z izgubo, je eno samo božanje, spodbujanje,..., kot angel varuh je. Ni mi bilo do literature, ne molitve, nasvetov. Najteže mi je bilo srečavati ljudi in jim priznati, da je res. Ljudje so kot sodniki, ki sodijo prazni vreči. Ampak krč je popustil. Najdeš pot brez vodiča.Danes - nikoli nisem sama, vedno je z mano, Ni ga nauka, ki bi te tega občutka naučil. Tega te nauči samo ljubezen. To je moja vera.

lp

Anonimni pravi ...

Miha, glavna igralka še zmeraj deluje.
Vsi, znani in neznani, smo jo občudovali in jo še zmeraj.
Veliko lepega vam želim,
Andreja

Cloudyzzz pravi ...

Dragi Miha,

malo več kot dve leti nazaj sem izgubila očija, ki je bil najboljši oči na svetu... Težko je... praznina, bolečina, žalost, jeza,... vsi ti občutki prihajajo in odhajajo... a ljubezen... ta ostane za vedno. Prav tako spomini.

Čas zares celi rane, vsak dan je malo lažje... verjemi... Le nihče nas ni naučil, kako naj nehamo pogrešati... Moj oči in tvoja mami, ki sem jo imela čast spoznati, pa sta dve zvezdici na nebu...

Anonimni pravi ...

En mooooočan objem in z veliko ljubezni naprej. Lp E.

Anonimni pravi ...

Mihec, sožalje tebi in tvojim. Tvoja mama bo vedno tekla, kjerkoli je že.

Smem vprašati nekaj? (saj če ti ni, ne rabiš odgovorit) Katere hlače uporablja tvoja mama v videu?

Anonimni pravi ...

Vse mame,če so prave in kot Ruth vedno tečemo, vsaka na svoj način. Nekatere z mislijo in skrbmi, vedno s toplim objemom , ...

Ruth pa teče in bo vedno, čez daljavo, čez vse hribe, med nami , čez vse sinje in zvezdno , včasih oblačno nebo. Nam za vzgled.
Spomladi, tek za Ruth?

Topel objem,


P.S.Vprašanja pa...hm jaz bi se zamislila, je primerno?

Anonimni pravi ...

Mene se sicer to ne tiče,...ampak res ni primerno,da izrazite sožalje,že v naslednjem stavku pa sprašujete po znamki športne opreme,...mislim žalostno res.In če sem odkrita,upam da vam Miha ne odgovori.

Anonimni pravi ...

Ruth je tekla, teče in bo tekla, vedno bo tam nekje, vedno bo tu, v vsakem cvetu, v vsakem sončnem žarku, v vsakem oblaku in v mnogih srcih. Miha hvala za tako čudovit video.

Dajana, misliš, da je na mestu, da tu delaš reklamo za Cristy? Če imaš nekoga resnično rad, je s teboj vedno, ko si tega zaželiš in za to ne potrebuješ nekih kvazi strokovnjakov..

Anonimni pravi ...

Zakaj pa ne bi vprašala katere hlače je nosila v videu...?še najmanj bi ona želela, da smo tako smrtno resni. Ona bi z največjim veseljem

povedala. Mislim, da je vse kar je imela s seboj na tem maratonu predstavila na blogu preden je odšla v Brazilijo.