sobota, 12. februar 2011

Turno smučanje na Montaž

Proti vrhu



Z Nino sva šla na najino prvo turno smuko. Nina to zimo že tretjič, jaz pa po dveh letih prvič. Dan smrti našega Francnla je bil čudovit: sonček, brez naglice, užitek... Tri ure in pol hoje do stika z vertikalno steno (cca. 2300 nad morjem). Smučanje navzdol pa je bila zgodba zase, saj sem (štorast kot sem) skoraj povsem na vrhu, ranil meča svoje drage. In ker je bila bolečina prevelika za samostojno smučanje, sva se morala za vrnitev v dolino domisliti nečesa drugega. Na srečo sta mimo prišla prijazna avstrijca in vzela enega od najinih nahrbnikov z Nininimi smučami vred, jaz pa sem Nino (na srečo peresno lahko) naprtal na rame. Tako sva hitro prismučala do avta. Po štirih dneh že lahko približno normalno hodi. Na srečo se je končalo brez hujših tragedij. NAUK: v hribe vedno vzamemo prvo pomoč ter smo karseda previdni, saj nikoli ne vemo za katerim vogalom se skriva kača klopotača

Video (izberi HD kvaliteto):


 

Ni komentarjev: